hippe babykleding, zwangerschap, zwanger, kinderkleding, blogs, mamablogs, babylabelhippe meisjeskleding, meisjesmama, kinderkleding, blogs, mamablogs, girlslabel

Reviews checkpoint Theater review, boyslabel, leuk voor kinderen, checkpoint

Published on december 20th, 2017 | by Colinda

0

Checkpoint Theater review by Boyslabel

Wat een feest toen ik de jongens vertelde dat we een Checkpoint Theater review mochten doen. Ik had ze al eerder het bericht over Checkpoint Theater op Boyslabel laten zien en dat leek hun toen al zo gaaf! experimenteren en kijken hoe ver je kunt gaan voordat iets uit elkaar spat, explodeert of een andere vorm aanneemt? Hier thuis wel. Flessen worden gevuld met cola en Mentos totdat de cola spuitend de fles uitkomt zetten en nog veel meer.

Checkpoint Theater review

Gezellig een avondje naar het theater en dan ook nog naar een voorstelling waar alle drie de jongens zin in hadden. Boris is 7, Sebas is 11 en Thijs is 14 jaar, dus je je kunt je misschien wel voorstellen dat niet alles meer leuk is voor de oudste en andersom. We gingen voor de Checkpoint Theater review naar het Rabotheater in Hengelo waar alles keurig geregeld was.

checkpoint Theater review, boyslabel, leuk voor kinderen, checkpoint

Spanning in het theater

De spanning begon al bij het toetreden van de Checkpoint Theater zaal. Iedereen moest een veiligheidsbril en een gehoorbeschermer pakken en naar je plek gaan. Boris vond het maar wat spannend. “Wat gaan ze dan allemaal doen Mama?” checkpoint Theater review

Presentatrice Rachel Rosier en haar testteam begonnen de show met het uitleggen dat deze bescherming nodig is bij de alle spectaculaire experimenten voor bescherming (voor in de zaal merkte je dit misschien wel, maar wij zaten halverwege boven en (helaas volgens de jongens) kwamen de pingpong balletjes en de rook niet zover).  Gedurende de hele show werd het publiek uitgenodigd deel te nemen aan proefjes. De kinderen die mee wilden doen konden hun vinger opsteken. Sebas was ook een van de gelukkigen. Hij mocht meedoen met de ballonnentest: “hoeveel kinderen kunnen op hoeveel ballonnen staan?”. Hij vond het helemaal te gek! Ook mocht een jongen meedoen met een coole hovercrafttest, en was er een te gekke  (en smerige) Maizena-test.

Jongens VS meisjes

Bij iedere proef werd ook ook uitlegt hoe het werkt, dus is het ook nog eens leerzaam voor jong en oud. Natuurlijk ging het naast de proeven en experimenten ook om de strijd tussen de jongens en de meiden. 3 Rondes waarbij een paar jongens uit de zaal tegen een paar meisjes uit de zaal tegen elkaar gingen strijden.  Natuurlijk leuk voor het competitiegevoel en de eeuwige strijd: wie is er beter??!

Conclusie Checkpoint Theater review

Het was een geweldige interactieve show. De kinderen/het publiek wordt gedurende de hele show erbij betrokken op een super leuke manier. Aan het publiek te horen heeft iedereen echt een leuke avond gehad. De jongens vonden het wel te kort duren, ze hadden gehoopt op nog meer experimenten. Tja, de tijd vliegt wanneer je het leuk hebt zeggen we maar. Het is echt een unieke belevenis en geweldig om dit samen met je kinderen te gaan doen. Een absolute aanrader dus!!

Enthousiast geworden na onze Checkpoint Theater review? En wil je ook gezellig met de kids naar Checkpoint Theater? Kijk voor alle data, theaters en kaartverkoop op www.checkpointtheater.nl.

Checkpoint Theater review by Boyslabel

Tags: , , , , , , , , , ,